4 Mart 2012 Pazar

super girls 1 bölüm

-''Kızıım''
-Efendim anne?
-Hastaneye gitmeyecekmisin?
-aa unutmuşum hemen üstümü giyip geliyorum.
Gri dar pantolon,mavi bluz ve siyah plaftorm ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.Hızla koşturuyordum ki birisine çarptım erkek oldugunu parfüm kokusundan anlamıştım.İçimden tanrım çok yakışıklı dedim.Gerçektende öyleydi.
-Özür dilerim canınız yanmadı mı?
-Senin gibi bir güzel kıza çarparsam neden canım yansınki?
Güldüm.
-Adınız nedir?
-Jessie
-Çok güzel adın varmış.
-Sizinki nedir?
-''Harry,Harry Styles''
-Seninde güzel bir adın varmış.
-Telefon numaranı verebilirmisin?
-Seni tanımıyorum.
-Tamam o zaman ben veriyorum.
-***********
Aklıma hastane geldiginde harry'ye veda edip hızla koştum.Ancak hastane çoktan kapanmıştı.Eve döndüm pijamalarımı giydim. Ama harry'i düşünüyordum. Aşık olmuştum çok tatlı ve neşeli birisine benziyordu.Hemen ipodumu alıp:
-Merhaba yarın musaitmisin?
-Evet
-Buluşabilirmiyiz?
-Tabiki arkadaşlarımlada tanıştırayım istersen?
-Olur
-Tamam kapatıyorum
-Bay
Sabah olmuştu annem kahvaltıya çagırıyordu.
-Kızııım kızıım
-Geliyorum anne
Yemegimi bitirip kıyafetlerimi giyinmeye başladım.Starbucks'a gelmiştim.Onları bekliyordum,birisi  Jessie diye bagırıyordu. Evet gelen harry'di.masaya oturdular.Harry,jessie bak  bunlar ''Lam,Niall,Louis,Zayn'' memnun oldum dedim.
2.bölüm yarın gelir.
cemre-feyza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder